پایان نامه های رشته گردشگری
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

درباره فروشگاه
برای کسب نتیجه بهتر لطفا مطالب خود را در سایت جستجو کنید، با جستجو کردن به نتایج بهتری خواهید رسید. کلیه ی محصولات این سایت بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین قابل دانلود می باشند، همچنین لینک دانلود فایل نیز بلافاصله همزمان با خرید آنلاین به آدرس ایمیل شما ارسال خواهند شد.
دسته بندی موضوعی

تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال 7 تا 9 ساله

دسته بندی : مقالات 2

تعداد صفحات : 77 صفحه

خلاصه:

در بین تست های متداول شخصیت که معمولا در مراکز روانشناختی، روانپزشکی به کار بسته می‌شوند تست ترسیم خانواده از جایگاه خاصی برخوردار است.

3 دلیل برای این اهمیت وجود دارد: نخست آنکه اجرای آن سریع و آسان است، دوم آنکه، به منزله شیوة بیان خیالپردازی و خلاقیت کودک، بهتر از هر تست دیگر می توان محتوای عمیق شخصیت را، که بر اساس وارسی مستقیم دست یافتنی نیست، منعکس کند و سوم بدلیل اینکه اغلب اختلالات روانشناختی سازشی تابع تعارض های روانی کودکانه اند (تعارض های ناشی از رقابت برادرانه و تعارض های ادیپی)، شیوه ای که یک کودک بر اساس آن خود را در قلب خانوادة منتخب قرار می دهد، ما را به عمق مسائل و مشکلات وی هدایت می کند (کرمن-1381)

تحقیقات قبلی تا حد زیادی مؤید فرافکنی کودک در تست ترسیم خانواده است که البته با بررسی محتوا می توان به کشف و تحلیل آنچه در ذهن کودک است نائل آمد.

در این تحقیق سعی شده است که بار دیگر به بررسی ارزش تشخیصی این آزمون پرداخته شود و آن را در یک نمونه ای از یک جامعه اجرا و با مصاحبه ای که با کودک و خانواده اش صورت پذیرفته مقایسه نمود.

یافته های این پژوهش در اکثر فرضیات مؤید این است که تا حد زیادی می توان بر این تستها اعتبار کرد علی الخصوص به ارزنده سازی و نا ارزنده سازی افراد در این تست باید توجه نمود. ولی در خصوص ترغیب ترسیم و اهمیت این ترتیب باید گفت عوامل مختلف می تواند این حالات را تغییر دهد که باید در ضمن درک دلایل آن به قضاوت پرداخت.

فهرست مطالب

فصل اول: طرح تحقیق (کلیات)

فصل دوم: مروری بر ادبیات موضوع

فصل سوم: آشنائی با قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری)

فصل چهارم: روش تحقیق

فصل پنجم: یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها

فصل ششم: خلاصه تحقیق و پیشنهادها

پیوستها

تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال 7 تا 9 ساله
خرید و دانلود | 59,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
محصولات مرتبط
گزارشات
تاریخ تاسیس : 1395/10/12
افراد آنلاین :
رنک فروش کاربر :
کدهای ویژه
Powered By PnuBlog.CoM