پایان نامه های رشته گردشگری
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

درباره فروشگاه
برای کسب نتیجه بهتر لطفا مطالب خود را در سایت جستجو کنید، با جستجو کردن به نتایج بهتری خواهید رسید. کلیه ی محصولات این سایت بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین قابل دانلود می باشند، همچنین لینک دانلود فایل نیز بلافاصله همزمان با خرید آنلاین به آدرس ایمیل شما ارسال خواهند شد.
دسته بندی موضوعی

ارتباط Cache در معماری های حافظه اشتراکی متمرکز و توزیع شده

دسته بندی : مقالات 2

تعداد صفحات : 10 صفحه

این مقاله ترجمه مقاله:

Sujit Deshpande, Priya Ravale, Sulabha Apte ; CACHE COHERENCE IN CENTRALIZED SHARED MEMORY AND DISTRIBUTED SHARED MEMORY ARCHITECTURES ; International Journal on Computer Science and Engineering (IJCSE) ; ISSN: 0975-3397 ; NCICT 2010 Special Issue

می باشد.

این فایل همراه با ترجمه، فایل pdf مقاله اصلی و پاورپوینت متن ترجمه مقاله می باشد.

خلاصه

واژه مشترک در بحث محاسبات توزیع شده و موازی، واژه معماری­های چند پردازنده است. معماری چند پردازندگی می­تواند به صورت حافظه اشتراکی متمرکز یا توزیع شده باشد. این سیستم­ها زمانی که تعداد پردازنده­ها نسبت به پهنای باند حافظه بیشتر باشند کارآمدی خود را از دست می­دهند و باعث بروز گلوگاه خواهد شد. این مسئله می­تواند بوسیله همراه کردن کش­های بزرگ با پردازنده­ها حل شود. اما دخالت دادن کش با پردازنده ­ها می­تواند منجر به ایجاد مسئله وابستگی کش شود. در این مقاله سعی می­کنیم تا مسئله وابستگی کش و حل آن در معماری چند پردازندگی با پروتکل­های مختلف وابستگی کش را مورد بحث قرار دهیم. همچنین فواید و محدودیت­های هر پروتکل بیان می­شود.

مقدمه

حافظه توزیع شده

حافظه مشترک

ارتباط کش

مقایسه میان پروتکل­های Snooping و Directory

ارتباط Cache در معماری های حافظه اشتراکی متمرکز و توزیع شده
خرید و دانلود | 21,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
محصولات مرتبط
گزارشات
تاریخ تاسیس : 1395/10/12
افراد آنلاین :
رنک فروش کاربر :
کدهای ویژه
Powered By PnuBlog.CoM